Superhjältarna-Prästbordslirarna 5-4 !

wihoooooo ännu en vinst för oss! nu är vår sista seriematch spelad... nu är det bara cupspel kvar...känns lite tråkigt faktiskt.. vi har haft så himla kul detta året med kvartersen! de har vart så flitiga barnen på träningar & matcher, jag är så stolta över " mina" duktiga barn!
Anton ringde mig på jobbet & berättade hur det hade gått,det hade visst varit en riktigt spännande match!
Anton hade fått göra ett mål igen oxå!  :)  duktiga grabben!
jag har ju jobbat järnet ikväll jag! nu ska jag bara se till att få mig i säng i tid, så jag inte är trötter imorrn bitti....
ikväll har jag fått ändan ur vagnen, så att säga, och mailat angående mitt framtida pluggande.... har kontaktat komvux om vad det är jag behöver läsa in detta året,och vilka dagar/tider kurserna är,hoppas på svar snart, så fort jag kommit igång , så kommer jag att söka sköterskeutbildningen så fort det kommer någon hit i närområdet!
nu är jag sugen på att plugga!  jag är mkt på G !! hehe...
sedan har jag även kontaktat handbollsklubben här i staden, i.o.m att Anton nu börjat i 1:an, så får han börja spela handboll! han har pratat om detta sedan förra året nu, så förhoppningsvis finns det plats för honom i laget!
han vill så gärna pröva på ...och det är självklart för våran del att han ska få möjlighet att göra det! det är så himla kul att barnen vill sporta! det finns inget roligare! nästan.....
men det får inte bli för mkt aktiviteter, det får räcka med två grejer per säsong tycker jag!
nu skall jag läsa lite!
kraaaaam!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Ja, så mycket känner nog bettan mej! Det är bara att tårta på :)

Jag ska nog inte stansa nåt förrän i december, om vi styr upp dopet då.

Förresten, vad fina "tapeter" du har i din blogg! Hoppas att det inte är nåt besvärligt elände hampus fått nu då!!

Det lät ju kul att du tänker plugga. Bli det till sjuksköterska då? Du är väl usk? Min kompis från småskolan, Agneta Jonsson (fast hon heter ju Ohlsson nu) läser också upp sig. Hon har nog gjort 3term. av 6 tror jag.

Det är kul att plugga, bara man väljer rätt ämnen!

Nu ska jag glädja skatteverket med en momsrapport från åkeriet, medan au3-4 är på dagis och au5 sover!

2008-09-02 @ 09:22:02
Postat av: Emma

Härligt, vill minnas att du pratade om att plugga vidare redan när Bettan och Jimmy bodde i lilla lägenheten på Stationsgatan, eller hur? Kul att du gör slag i saken :-D

2008-09-02 @ 15:52:12
Postat av: cammie

Hallå! Allt bra? Längesedan man såg dig! Jag har jobbat på 15 nu.. mitt heltidsvik är slut på 17 så nu jobbar jag lite på både 15 och 17.

Jag läser matte B nu på flexkurs! Hoppas den blir klar så jag kan söka nu till jul!

Har en lärare på nipan som heter Håkan, kanske blir det han för dig med!

Hade Gott

2008-09-02 @ 17:16:43
Postat av: vickan

cammie: kul att höra från dig! :)

nu blir jag nyfiken! matte B, hur länge tar den att läsa? kan man söka ssk till jul? i sundsvall eller? pratar man bara med dom på nipan om man vill börja läsa matten, eller hur funkar det? flex låter ju kanon det! ha det bra!

2008-09-02 @ 21:40:51
Postat av: Nancy

Hej!

Vill du ha en ny bloggdesign?

Var med och kommentera inlägget "Ny bloggdesign?" :)

2008-09-02 @ 21:45:09
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0