Fredag- Underbart!

Äntligen är det helg igen!  :)
att solen sken som aldrig förr när jag gick från jobbet var ju inte helt fel heller!
barnen hoppade studsmatta i t-shirt & var alldeles svettiga när jag kom hem... det såg för härligt ut!

T han for till skogs vid 16 tiden, så då passade jag & barnen på att käka ute på altanen, middag, för 1:a gången i år!  det var väldigt mysigt!
sedan kom Jimmy, Betta & Milo förbi på en kopp Kaffe m. bulle, Milo var alldeles till sig över traktorn jag hade tagit ut till honom, en jättevariant på en traktor....   :)
men någon studsmatta ville han inte pröva denna gången.... men nästa kanske?

Imorrn är det dax för innebandycupen.... ser lite dystert ut just nu med spelare.... vi har bara 2 avbytare som det ser ut.... det är lite det med tanke på att vi har 5 matcher....  barnen som väl är där får kämpa järnet!  :)
men det ska nog gå bra! 
blir de alldeles för trötta , får vi väl bryta cupen i¨såfall.....  men det vore trist....
men, vi får se hur det går.
de är allesammans riktiga kämpar!

Nu ska jag se om jag ska få någon sömn, så jag är redo imorrn!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0