Fullproppad härlig ledig dag!

Tjoooo!
idag efter skolskjutsning av Anton så höll jag & Hampus på med en klädsortering som hette duga!
shit vad barn/babykläder man har samlat på sig under åren....om man lagt alla kläder i lådor & storleksordning på en gång man plockade undan dom... men det hade jag inte gjort, så alla barnkläder har legat i förrådet i icakassar & gamla papperspåsar.... inte bra.... så det ha vi tagit tag i idag!  oj så fint det blev sedan när vi storleksordnat allt & vikit ihop i lådor!  och så lite plats det tog sedan!  :)

sedan när vi var klara & for & hämtade Anton, så drog vi till Alfred för att gratta han på 7 årsdagen!
där blev vi bjudna på massa gott fika av Madde-gumsan!  Tacktack!
grabbarna lekte & spelade fotboll som galna! 
sedan for vi hem & åt en gourmetmiddag bestående av fiskpinnar & mos med fisksås!  :)

sedan nu ikväll skulle jag upp med killarna till min mor & far, de ville att dom skulle sova där inatt!  :)
men vi hamnade på nipanskolans lekpark med Milo, Jimmy, Bettan, min mor & far kom oxå dit, så vi hade jättemyspysigt där tillsammans...grabbarna åkte kana med  Milo, åsså spelade vi fotboll!
sedan for jag med killarnas saker till mor & far, så nu är jag hemkommen & sitter här & lallar på.....
imorrn ska jag jobba till 15... sedan är vi bjudna på middag till pappa & mamma!  gottgott!

idag fick jag spelschemat för våran innebandycup på lördag oxå.... ush, det blir tidig morgon.... vi har första matchen redan kl 9:15.... huvva! 
sedan spelar vi 5 matcher under dagen.... det skulle vara klart tills halv fyratiden....  men skoj som tusan kommer det att bli!  :)

nä nu ska jag lulla runt lite på fejjan! "  facebook" alltså.....   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0