Grattis till Bebben Angelica!

Tjohoooo!
idag vid fyra tiden fick Angelica & Daniel en liten flicka-Saga !
dryga 3 kilo,51 cm lång! Allt hade gått finfint! åh så skönt att allt hade gått bra,och att Alfons äntligen fått en lillasyster!  :) pratade med henne nu ikväll & de hördes alla må jättebra! nu vill jag bara få se den lilla i verkligheten... har dock bara fått se en bild på telefonen...och snacka om att lilltjejen är en kopia av Alfons!  :D

Annars har det inte hänt så mkt idag....har jobbat.
Hampus hand ser mkt bättre ut idag, men han har fortfarande hemskt ont när han gör något med den handen....
grabbarna har vart på kalas på badhuset ikväll oxå!  de hade haft det jättekul!

Imorrnbitti vid halv åtta sticker jag & Anton till cupen i S-vall!
det ska bli en jätteskoj dag tycker vi båda två!  :)
han ska spela 4 matcher under dagen.... första kl 9:40, sista 17:20.... så det blir en lång dag!
vi ska hinna med en repa på staden oxå hade vi tänkt... kanske träffa på några av mina vänner från tiden jag bodde i S-vall!  :)

Imorrn skall även lilla Gustav döpas!
hoppas att de får jättemysigt på dopet! (  får kolla på bilder sedan får jag hoppas....  )
kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Bettan

hejsan. åhh va kul för dom. Längtar själv nu så jag tror jag blir tokig!!=) Synd att du inte kunde komma på dopet, men lycka till i Sundsvall// Kram

2009-04-03 @ 23:57:56
URL: http://silverblink.blogspot.com
Postat av: tomas Lundin

hejsan du verkar ha fullt upp :)

2009-04-04 @ 09:27:41
URL: http://www.luddeskamera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0