Långfredag!

hallå alla vänner!
dagen började med att barnen fick gå på påskäggsjakt! :)
jag hade lagt ut fjäderduns spår runt om i huset...som ledde till torktumlaren..däri låg deras påskägg!
dom tyckte det var himla kul med letandet!  :)

efter mys med barnen på förmiddagen, kom barnens farfar med påskägg till dem!  så då drack han & jag kaffe & surrade en stund-mkt trevligt!
sedan var det dax för Hampus att åka en sväng till kompis Noak, där han var & lekte några timmar!
Anton gick till grannarna en stund, då passade jag på att sitta i solen & dricka kaffe...gud så härligt det var ute idag!

vid fyra stack vi upp till min mor & far för att äta middag-som var fantastiskt gott!  och för att umgås med Milo, bodern & Bettan, ge Milo sitt påskägg från oss-hade köpt en liten traktor & färgpennor till honom, han verkade gilla dom!
sedan hade min pappa & mamma gjort en skattkarta åt barnen , så de fick gå på ägg-jakt däruppe oxå!  mkt poppis!  :)
de fick as-stora påskägg...kan inte förstå hur de ska hinna få i sig allt gotta.....  :)  måste nog hjälpa till att äta upp det...   :)
Min kusin Magnus kom oxå dit efter en stund, tillsammans med min moster & Bengt-Arne... det blev en himla folksamling däruppe... det var så himla trevligt!

sedan roade jag både barnen & alla andra med att gå ut med Anton & åka Inlines.... ni vet nutidens rullskridskor... haha.. vilekn kung jag var på att åka!
Anton & Hampus hade äldigt roligt åt mina försök att ta mig framåt!
men tillslut blev jag riktigt bra!

Hampus han blev kvar hos min mor & far, han ville sussa där, så jag & Anton & T , fick åka hem själva, jag & Anton har myst i soffan, pratat & haft det gosigt!
nu är klockan mkt, ska upp & jobba imorrnbitti..... så nu måste jag få Anton i sängen... innan jag somnar före...  :)
Glad Påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0