Lördag!

Härligt med helg!
idag sov vi länge... Hampus & jag klev upp vid 9:30, Anton fick jag väcka vid 10:30 ! undra hur dessa barn kommer att bli i sina tonår..som redan nu sover så länge!  :)
i sedvanlig anda kom grannbarnen över & lekte med barnen, jag gjorde lunch åt oss alla, sedan stack vi upp till min mor & far på skedom!
där for vi ut & cyklade-i värsta blåsten... men vi hade mysigt iallfall!
barnen fick tälja lite... Hampus gjorde helt oväntat- ett trollspö..  :)   Anton gjorde ett spjut-för att träna på sin framtida spjutkarriär, som kommer att starta i sommar med Sollefteå Friidrott!
efter cykling & täljning for min mamma & pappa fram till nipanskolan med barnen, så de lekte lite på lekplatsen där, medans jag for & storhandlade på ICA !
sedan blev vi bjudna på middag, efter detta stack vi till min faster & kusiner, där dom hade stor utrensning av deras gamla saker, filmer, leksaker mm.mm  grabbarna fick välja vad de ville i lådorna, och gissa om där fanns mkt som de ville ha?  hehe...jag kom hem med en stooor påse med saker, både en hel massa filmer, leksaker, hjälmar,adidas skor, benskydd.... massa bra saker!  tack så mkt Fam.Näslund!  :)
just nu kollar dom på " kommisarie Gadget "  den otecknade versionen!  den är mkt populär!

Förresten, på onsdag kl 18:30 skall en god vän & släkting till mig ha ett Herbalife-hälso-träff här hemma hos mig, nu vill jag raggalite folk till den här träffen hemma här hos mig, det kommer att bjudas på fika!  :)
tar inte alls lång tid...  kom & hälsa på mig nu! 
Alla som känner sig manade att komma en sväng-RING MIG eller skriv en kommentar att ni kommer!  & ta gärna med en vän oxå! vill veta så snabbt som möjligt!

Nu ska jag se om grabbarna vill sova nångång.....
kram!

Kommentarer
Postat av: madde

hade gärna kommit på onsdag, men alfred fyller år då.

2009-04-19 @ 14:23:22
Postat av: vickan

Hej Madde!

ja just det!

men jag ska skjuta fram det tills i Maj ändå.. det var så många som inte kunde på onsdag!

Vad vill Alfred ha då när han fyller år? :)

kanske vi kan komma på onsdag & gratta han oxå?

2009-04-19 @ 14:57:23
URL: http://vickkanh.blogg.se/
Postat av: vickan

Hej Madde!

ja just det!

men jag ska skjuta fram det tills i Maj ändå.. det var så många som inte kunde på onsdag!

Vad vill Alfred ha då när han fyller år? :)

kanske vi kan komma på onsdag & gratta han oxå?

2009-04-19 @ 14:57:41
URL: http://vickkanh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Madde!

ja just det!

men jag ska skjuta fram det tills i Maj ändå.. det var så många som inte kunde på onsdag!

Vad vill Alfred ha då när han fyller år? :)

kanske vi kan komma på onsdag & gratta han oxå?

2009-04-19 @ 14:57:57
Postat av: vickan

Hello Madde!

just det ja!

Ska ändå skjuta fram det tills senare i maj...

vad vill Affe ha när han fyller år då? kanske vi kommer på onsdag då! :)

2009-04-19 @ 14:59:17
Postat av: Jimmy

Har du blivit galen eller försöker du bara få upp din kommentars-statistik lite? :)

2009-04-19 @ 15:48:40
URL: http://www.jimmysbetraktelser.se
Postat av: vickan

hahahah! jag har blivit galen!!!!!!!!!!!!!!!!!

nä.. det är visst pappas dator som är knäpp. det var därifrån jag skickade ... :)

2009-04-19 @ 16:14:23
Postat av: Jimmy

tss..skylla på hans dator när det är du som är virrig....

2009-04-19 @ 17:15:23
URL: http://www.jimmysbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0