Skärtorsdag!

Godafton vänner!
nu ikväll har vi gjort milkshake...choklad med oboypulver i !  mkt gottigott!!
till middag gjorde jag köttfärsfyllda cannelonirör, som vi åt en god sallad till & hemmagjorda vitlöksbröd!
guuud så gott det var, & Anton sa att det var det godaste han ätit... ett gott betyg alltså!  :)

I morse när jag skulle lämna barnen på dagis/ fritids, möttes vi av en låst dörr på fritids... fröken hade försovit sig fick vi veta av en städtant!  :)
det är skönt att höra att det finns flera människor än en själv som kan försova sig!  :)
det hela slutade bra, fritidsbarnen som skulle komma tidigt på fritids, fick gå in på Hampus 5-årsgrupp!  det var mkt populärt bland både stora som små barn!

sedan idag när jag skulle hämta Hampus på dagis möttes jag av en pojke som var uppskrapad i ansiktet..Hampus...
det såg värre ut än vad det var tror jag, för han sa att det hade gått bra, fast han hade grinat....
han hade råkat få en gunga i ansiktet...aj.  :(

just nu leker grabbarna Talang 2009... Anton håller på att jonglera, Hampus han kör mest på " se snygg ut stilen"  hihi!  men han jonglerar oxå, med en fotboll!

nu ska vi snart göra kväll, imorrn ska vi till mamma & pappa & få kolla på de 2 söta kattungar som de hämtar idag!
barnen skall även få göra påskäggsjakt imorrnbitti!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0