Söööööndag!

tjopp vänner!
idag har det bara vart jobb för heeela slanten!  :)
kände mig trött som tusan efter gårdagens bravader..men jag kämpade mig iväg till jobbet 06:20 imorse! wohooo!
som tur är har dagen & kvällen bara flygit iväg i en himmelens fart, vips så var det dax att åka hem & klockan var 20:30!

Anton har spelat innebandymatcher idag oxå, med vårt superhärliga gäng i superhjältarna!
de hade vunnit båda matcherna, 10-0 & 4-2 !  härligt jobbat av barnen!  :)

nu sedan jag kommit hem har jag suttit & grejat med sommarsemestern..... gahhhh!  16 veckor skall vi lägga.... och att försöka pyssla ihop ett fungerande dagisschema på detta.... kan driva vilken normal människa som helst till vansinne!
nu har jag kommit fram till en bra lösning: jag skall ha semester v. 26-28, alltså 3 veckor i juni-juli... sedan skall jag ha semester v. 34, veckan innan skolan börjar!  känner mig mkt nöjd med det valet!   skönt att dela upp den lite,  känns som om man är " mer" ledig så!  :)

nu hoppas jag vid gu´darna att jag får detta schema som jag önskat....   :)

imorrn går jag bara till 13.... skönt!
nu väntar min sköna säng på mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0