Soooooolig dag! :)

Åh en sån underbar dag vi har haft idag vänner!
helt underbart....
idag har vi vart på innebandycup på vallaskolan, mina superhjältar var fantastiskt duktiga idag!
de fick jättefina stora medaljer att hänga runt halsen, de var så fina såååå !
Medans vi spelade en massa matcher, så var Hampus hos kompis Axel, han var hos hans pappa i forsmo, och vi skulle hämta hans storebror Erik, som spelar i vårt lag, så då bytte vi liksom barn .... hehe... jag tog Erik , och lämnade Hampus där !  :)
Axel & Hampus hade haft en jättebra förmiddag!
vi 14 tiden var vi klara på vallaskolan, så då var det dax att åka hemöver mot hjälta, men det blevo bara jag & Hampus, för Anton skulle hänga med ett tvillingpar i vårt lag hem, & få äta middag på pizzeria med dom! lyx! :)
Hampus fick välja middag härhemma, det blev kycklingklubbor m. potatiskroketter!
grannbarnen kom över på käk dom oxå!
så härhemma har det varit lek & en massa skoj all day long.... mamma kom förbi en sväng oxå, så skönt att sitta ute & dricka kaffe i solen......  :)
fick hit släpkärran ikväll oxå!  jihooo!
så idag har jag städat förrådet ute, det blev en hel del att kasta....
imorgon om jag ids, ska jag börja att släpa ut saker från inneförrådet....
har slagit på stort idag oxå, har tvättat bilen på OK !  så tjusig är den nu.....  :)

imorgon är dagen Hampus längtat efter hel veckan.... fotbollsträningen!  hoppas att han komemr att tycka att det är skoj!
tänker ta med lunch oxå,så att vi efteråt kan sitta utomhus på nipanskolans lekplats & käka, tror det blir mysigt!
sedan har Anton handbollsavslutning, ska bli spännande & se vad dom har hittat på.....
nu ska jag snart krypa till kojs... kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0