God Natt på er alla!

mitt i natta.... & kidsen har nyss slocknat...   :)  blev inte nåt avsnitt Twin Peaks för mig idag inte...  :)  får ta & kolla imorrn istället...
Idag har jag vart med min mor till K-fors & inhandlat diverse småprylar...  hittade dessa kepsar som är sååå poppis bland barnen nuförtiden.. de med platt skärm.. för det går INTE att ha en vanlig hederlig kepa nu inte...  :)  grabbarna fick varsin sån här keps i våras, men nu tyckte jag att de kunde få nya lagom tills skolan börjar, så jag köpte 2 åt dom var, de blev helnöjda!!   :) 
hittade lite andra småsaker oxå...nya filtar bl.a.... 
sedan for vi en sväng på Hemköp för att handla lite innan vi skulle hem, där träffade vi på T lillebror som bor i Veda, ett par mil utanför K-fors, den stackarn skulle få vänta en timma på att bussen skulle gå, så vi skjutsade hem honom istället!  då fick jag se vart han bor, har aldrig vart där förut, det var mitt i skogen, jättemysigt ställe! utsikt över Höga Kusten bron & allt! 

Ikväll har vi inte gjort så mkt, bara myst , smaskat gott... kollat lite tv....  grannbarnen har vrt här oxå, så vi har haft det så mysigt!
har lekt lite med bloggen igen oxå, så nu har den fått ett lite mer " höstlikt" utseende....   :)  allt det gröna tycker jag passar in på mig oxå!  :)  "  grönavågare" aktigt liksom....  hihi !
nä nu måste det sussas litegranna... kram!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Är det jag som är blind? Jag tycker bloggen ser ut som den brukar?

2009-08-22 @ 09:18:36
URL: http://www.jimmysbetraktelser.se
Postat av: FADERN

Lite färgblind kanske.

Det blev Jättesnygt!

2009-08-22 @ 12:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0