Ledig fredag!

Hallojsan!
idag slutade barnen 12. så sedan for vi ner & fikade en sväng, innan vi stack iväg på badhuset!
vi hade med oss en kompis till killarna, Erik oxå.  barnen hade det riktigt skojigt på badhuset, då det visade sig att halva klassen oxå var där!  :)  nä, men iallfall 4 st i Antons klass va där...  :) 
själv simmade jag ett gäng med längder, det va härligt det!
efter badet, for vi på City & käkade pizza!  härlig middag!!  :)
nu har vi tagit fram godis & chips & myser i soffan....

Imorrn har min lilla Hampus namnsdag!!!  den firar han med att spela fotboll på risön med sitt lag Hajarna!
de har match 11:00, Anton spelar redan kl 9:40....  hoppas att det går bra för killarna!!
jag jobbar till kl 15.... så jag missar alla matcher imorrn.... trist!
men jag är ledig nästa helg, då den stora kvartersavslutningen är, så jag får väl vara nöjd med det iallafall!

nu ska jag lägga mig i soffan.... känner mig halvmör i kroppen... lite ont i näsan & halsen har jag oxå... må jag inte åka på ngn förskylning.... de brukar ju komma som ett brev på posten när skolorna startat! huvvaligen......

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0