Spontanitet!!

Godafton!
Nu har jag på kortast möjliga tid packat badväska,övernattningväska,& andra diverse saker i bilen!!
För ni förstår kära vänner, att imorrn direkt efter Hampus träning vid 12 tiden sticker jag & grabbarna till Östersund för en mini-semester!  :)
Detta lilla påhitt kom jag på nu vid 21 snåret....  :)  så ni kan förstå att det blev till att snabbplanera för mig & grabbsen....  :)  
T han lämnar vi hemmavid.... han har match  imorrn, sedan så får han ett par dagar ledigt från oss!  :)
jag ringde min kusin Magnus som bor där, och som vi brukar passa på att hälsa på lite nu & då, och han tyckte att det var en jättbra ide att vi skulle komma,Anton blev jätteglad...  " mamma..jag ÄLSKAR Mange!  "  gullungen...  :)
jag hade tänkt att vi ska sussa 2 nätter där, sedan swishar vi hem i lagom tid tills kvartersmatcherna på tisdag kväll!
känns himla skoj!!!   :D
imorrn ska vi leka i lekparker & mysa med min kusin...  på måndag ska jag ta med killarna på Storsjöbadet, äventyrsbadet i Östersund!  det längtar dom till kan jag säga... det var 3 år sedan vi var där sist....
på tisdagen blir det nog en sväng på stadens gator så killarna får köpa med sig nåt hem från leksaksaffären!
detta var nog en smart resa av mig att komma på!!  ska bli sååå himla kul känner jag!!
Många kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni får kul,det är skönt med miljöbyte,ha det bra kram..........

2009-08-16 @ 08:21:20
Postat av: Annica

Hejja Vickan! =)Spontanresor är oftast dom bästa då man inte byggt upp en massa förväntningar som nästan aldrig slår in! Ha det gott! KRAM!

2009-08-16 @ 21:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0