Underbar helg!

Hejsan hoppsan på er!
denna lediga helgen har vart helt suverän!  :)
solen har visat sig från sin allra underbaraste sida, härligt!
gårdagen tillbringades på risön, sedan for vi upp till mor & far & käkade med dom & Milo , mysigt värre!
på e.m kokade vi lite blåbärssylt & svartvinbärssaft, som blev hur god som helst!
sen kom fam. Molinder hem med Anton, sedan så blev dom kvar här hela kvällen lång....  :)  barnen lekte så himla bra & badade & stojade på... jag & Linda satt i det sköna lugnet på altanen & drack kaffe & bara surrade....  så himla mysigt alltså!  länge sedan jag hade en sån mysig kvälll med en väninna....    :)

idag har vi oxå vart på risön tillsammans med Linda & barnen igen..  :)
vi for dit direkt efter Hampus träning imorse...  nu har vi nyss kommit hem, & jag ska packa träningsgrejerna för vår träning med Superhjältarna...det är jag som tränar dom idag, T han är på match i Ramvik.
ser ut just nu som om det kommer att vara regn på gång....  hoppas att vi klarar oss från nån regnskur medans vår träning håller på......

Imorrn ska vi jobba igen..men kilalrna slipper vara på fritids... de skulle få följa med fam. Molinder på badet istället!  gissa om dom vart glada?   :) sedan när jag slutar lär jag nog hamna på badet jag oxå.... är det så här varmt imorrn flyter man väl bort på jobbet skulle jag tro....

Nä nu måste vi sticka på fotbollsträning!
puss!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jo, det här med sömnad är min passion. Självklart får man beställa en väska (eller två). Priset ligger på 200:- för en väska med två fickor, varav den ena med dragkedja. Kram

2009-08-09 @ 18:50:17
URL: http://ullismahler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0