Dan före dan...

Hejsan vänner!  <3

jag har inte skrivit på några dagar, av den enkla anledningen att jag inte haft nån lust med det!  har haft fullt upp med annat..

i förrgår var jag till läkarn, som sjukskrev mig till att börja med, 4 /1-2010.

det tyckte han var en bra början. han ansåg att min arbetsförmåga för tillfället är helt nedsatt med tanke på det jobb jag har, jag kan inte annat än att hålla med till fullo !

igår var jag till en sjukgymnast som var helt fantastisk!   han knäckte till flera av mina kotor, som han även sa har alldeles för mycket vätska emellan varandra.. därav min smärta.
sedan fick jag ström på ryggen & lite olika liniment, åsså fick jag låna med mig en nackkudde hem som jag ska testa.. känns mycket bra !
han tyckte oxå att jag var en utmärkt kandidat till att få komma på Rygginstitutet i S-vall... så nu har jag kontaktat både min läkare, arbetsgivaren, samt försäkringskassan om att jag vill dit. får väl se vart det landar nånstans...

annars härhemma har vi grejat med det vanliga inför julen, gjort skinka,köttbullar,julgotta, städat, eller Thomas fick ju städa det mesta..  :)   kokat risgrynsgröt gjorde jag & Hampus igår, den vart mkt god med en massa grädde i !   :)

Idag ska vi till mina föräldrar för att fira julafton i förväg med dom, de jobbar imorgon..  barnen längtar som tusan till att fara dit !  jag oxå..  <3
imorgon ska vi vara härhemma hela dagen-skööönt !
T lillebror Jens skall komma hit & vara med oss, samt att min mamma kommer hit & käkar efter jobbet, skall bli mysigt imorgon! <3

nä nu ska jag stryka lite skjortot till kidsen, sen skall jag packa ut alla klappar i bilen...   :)

Ha nu en LUGN & härlig jul på er alla!
många stora kramar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0