GOD JUL !

Så har vi då Julafton vänner !

Ikväll har vi vart hos min mor & far & tjuvstartat firandet med dom & brorsans familj!  underbrat mysigt har vi haft, med god mat, många klappar, & mkt skratt & bus !  :)

grabbarna är mer än nöjda med alla saker de fick... bla. fick Hampus en hatt, en starwars dräkt, ben 10 saker... pengar.. pennor, lego batman spel, filmer.. Anton fick bla.. WOW-spelet, X-men spelet, pengar, pennor, böcker...kläder.. ja, grabbarna har fått en hel massa bra grejor!

även jag hade nog vart snäll, för även fast vi bestämt att vi inte skulle ge oss vuxna barn, så fick vi iallfall en ny skotork-jättebra !!  jag fick även en prenumeration på valfri tidning..choklad... mums ! så jag är såå nöjd ! tack snälla mor & far & bror & familj för en härlig kväll!

Nu ska jag sussilussa så man är pigg & utvilad imorrn... upp & göra mysfrukost & tända lite ljus & så..  sedan kommer grabbarna att få sina julklappar av oss !  hoppas de blir nöjda !

Många kramar till er alla, & ta det lugnt i jul nu....   :)


Kommentarer
Postat av: Fadern/Morfar

GOD JUL till er alla också.

2009-12-24 @ 07:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0