Illa...

..jag mår illa... inte fan är det kul inte..

det började redan i förrgårkväll med att jag somnade redan vid halv nio, för att jag hade ont i magen & som fan ont i ryggen... apskit vad less man blir.. vaknade i går, mådde relativt OK, sedan mot kvällen började jag må piss igen... och NEJ jag är INTE med barn !

idag har jag oxå mått illa & ont i magen... måste ha åkt på magkatarr igen eller nåt magvirus... fast jag käkar ju tabletter för katarren, så det kan ju inte vara det heller...

jaja, nog klagat från mig, vi är lite halvsjuka allihopa härhemma igen, H har nästäppa, hosta, A har ont i halsen... T är förskyld...åsså jag med magen då..kan inte bli bättre !  :)

I går fick vi besök av Madde efter skolan iallfal.. så det var ju alltid upplyftande !  Hampus hade även med sig kompis Noak hem, så det var full rulle här !
sedan var det dax för oss alla att åka på innebandyn, sedan blev det middag på Stures !  med Madde & Co.  skojskoj !

nu är jag ledig idag, sedan börjar mitt helgarbete imorgonkväll.. och slutar på måndag kl 15 !


Tänk att snart är det jul... underbart !
hämtade ut några av grabbbarnas julklappar som jag beställt idag... de var sååå himla bra saker !
killarna kommer att bli helt till sig!  ska bli skoj & se deras miner på julafton !  :)

har fixat & skrivit alla julkorten oxå !  men ska inte skicka dom först i mitten på december..

Nä nu måste jag lägga mig i soffan...
kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu kommer vi snart heem!!tjoohoo!!

2009-12-04 @ 13:11:23
Postat av: vickan

hehe.. jag antar att det är min lilla sassamassamandelmassa som skrivit inlägget? :) Jag LÄNGTAR tills ni flyttat hem igen!!! tjohooooo!

2009-12-04 @ 15:39:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0