illamåendet är väck!

HOho!

nu mår jag bättre i lilla maggen !  lovely!

vet ej varför jag fick sådär konstigt... inte kul iallfall.

jaja, nu är det helg, jag jobbar som en tok hela helgen, så det blir inte mkt gjort härhemma.. man ids liksom inte när man vet att man måste upp tidigt & så...

idag sedna jag kom hem, har jag skjutsat A till en kompis, ska strax hämta hem honom.. Hampus han ville sussa med mormor idag han !  så han skjutsade jag dit !

jag fick mig en underbart snygg åremössa av mamma idag oxå !  gullemamma...  <3

annars har det vart full fart på jobbet, även hemmavid har jag hört... A har haft en kompis här idag, det vart nästan köbildning idag på kompisar som ringde A & ville va med han !  :)  4 st ringde efter varann sa Thomas!  hehe... kul att han har många kompisar... det värmer i en mammas hjärta !

Igårkväll var det Idol som gällde på jobbet !  :)

ush vad nervig jag blev när Erik hängde löst... trodde han skulle gå direkt till final !  Men nu är jag övertygad om att svenska folket röstar fram han som vinnare på fredag ! * hoppas*  I just love him !!!!

nu ska jag lägga in lite nya bilder på kissarna!

puss!


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Kanske samma skräp som Milo hade. Han var ju dålig lite till och från i några dagar sen försvann det bara helt plötsligt.

2009-12-05 @ 22:54:27
URL: http://www.jimmysbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0