Nytt år i antågande !

Nu är det dryga timmen kvar på året...  Så jag får väl passa på att önska er alla ett Gott Nytt År !

Idag har jag & killarna varit på Jan Gullik & haft mysigt med Sandra, Liam, Helena & gänget, vi hade mkt trevligt tillsammans... grillade pinnbröd.. såååå gott !  sist jag åt det var i skolan !

vi grillade korv, drack varm choklad... mumma !

vi var där tills det blev så mörkt att vi fick lov att åka hemåt !

väl hemma gjorde jag lite middag till mig & killarna, sedan har mina föräldrar & Brodern m. familj vart här & käkat efterrätt med oss, jag gjorde en chokladtårta !

Nu ikväll har vi vart ute & smällt lite raketer... alltid skojigt !

nu inväntar vi att klockan ska bli tolv så vi får gå & sova...   :)

Imorrn skall jag & grabbsen inte hitta på nåt speciellt tror jag... kanske blir en promenad ner till älven... en åktur upp på skedom... kanske titta in en sväng i Sandras nya hus !  ÄNTLIGEN har hon & Liam flyttat hem hit till staden igen !  har saknat dom i 10 år !

Kram på er!

förresten... här kommer receptet på pinnbrödet !


2,5 dl vetemjöl
1 tsk bakpulver
0,5 tsk salt
1 dl vatten

Blanda ihop allt till en deg, trä på pinnar, grilla över öppen eld...  mums !


Kommentarer
Postat av: Maria

Prova på att smaksätta pinnbrödet nån gång. Det gjorde vi och det blev supergott! :-P Kan rekommenderas. Vi provade med soltorkade tomater och lite kryddor, men jag skulle gissa att det går att stoppa i lite vad som helst med god smak på!

2010-01-04 @ 14:27:06
URL: http://www.syltor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0