Go Morron!

hallå på er!
idag måste jag säga att det känns som om jag är på bättringsvägen- herregud, jag har ju klivit upp!  :)
inget mer illamående, magen känns väl sisådär.... men det ordnar nog upp sig det oxå!
jag hade huvudvärk när jag vaknade, men efter lite värktabletter så la det sig....

Anton ringde mig alldeles nyss & berättade att de hade vunnit den 1:a matchen!
5-1 , och Anton hade gjort 2 mål, tjohooooo!
nu har de 4 matcher kvar.... detta kan bli spännade!
jag & hampus ska kanske försöka ta oss dit åtminstonde för att kolla på nån match.... jag får se till att hålla mig borta från alla människor bara....  :)   inte för att jag tror att jag smittar någon, men man vet aldrig med dessa mag-bassilusker....
jag måste iallfall försöka att ta mig ut i friska luften, det tror jag kan göra mkt gott!
imorgon är det ju tänkt, om jag inte kännner mig dålig fortfarande, att jag skall vara en dag med Anton i skolan. det ska bli spännande & se vad 1:orna håller på med!
Anton har längtat efter denna dagen när jag skall va med i skolan!  :)
sedan imorrn kl 16:30 så kommer det stoooooora klippet att äga rum........ ååå så jag längtar!!!
lägger väl kanske upp en bild imorrnkväll, så ni får se resultatet....hehe...
nä nu ska jag se till att jag & hampus får lite kläder på oss!
ha en trevlig söndag på er alla!
kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0