Halli hallå!!

Tjo hej på er!
inatt vart nästa insjuknande här i hjälta....  T kom & knuffade i mig & sa att jag fick ta barnen själv på dagis 6:30, eftersom han hade 40,3 grader!!!!  huvvaligen!! detta var vid 3 tiden, när jag & kidsen for vid halv sju, såg han allt annat än pigg ut...  :(  stackarn...
idag har han legat hela dagen, nu har han börjat få ont i halsen & hosta oxå... ger mig tusan på att det är nån flunsa av nåt slag....  hoppas att vi andra slipper, vi har förpassat T till övervåningen, så han inte ska smitta oss andra!  :)
efter jobbet innan jag skulle hämta barnen, for jag en snabbsväng på staden för att inhandla present till Anton!
det blev ett stort innebandy/ hockeymål som kan användas både inne & utomhus, kanonsnyggt!
sedan köpte jag en utebandy-boll, samt 2 skitsnygga innebandybollar!  allt inhandlat på sportringen!  :)
han har ju en present härhemma... en Nokia 3210 .. som han ska få av oss, inte för att han ska få tok-ringa, utan för att han ska få lära sig härhemma/ hos grannar/kompisar/  så att vi kan nå honom, & att han kan ringa oss om han vill nåt.  få lära sig känna lite ansvar över något...  kan vara mkt nyttigt!
den är iallfall superfin telefonen.... vill nästan ha den själv...  :)
så nog lär han bli nöjd med presenter!
det blir full rulle den dagen han fyller år, tur att han bara går till 12 den dagen på skolan!  sedan kommer  stora släkten samt vänner till oss & grattar-kommer bli en mkt skoj dag för Anton! sedan på lördagen har han kalas för sina klasskompisar på badhuset!
full speed hela helgen alltså...   :)
nä nu ska vi skjutsa hem Hampus kompis Markus, sedan ska vi på innebandyträning!
först ska jag läsa lite läxa med Anton!
storkramen!

Kommentarer
Postat av: Bea

Nu har ni det vi hade!! Huuu. Jörgen hade ju också 40,3 i feber... Jag tycker synd om Tomas!

Vi kommer inget i helgen på party eftersom vi ska ner till stockholm på dop. Vi får ta det till veckan istället..

Krya på er. eller tomas iaf. och hoppas ni slipper det!!

Kram Bea

2009-02-18 @ 07:28:25
Postat av: vickan

Helloo Bea!

ja, Det lär ju vara samma skit T har åkt på.. än så länge är vi andra relativt krya! :)



Ni är så välkomna såååå nån dag till veckan! ( ska spara en massa fika..hihi! )

hoppas ni får skoj i s-holmo! många kramar från oss!!

2009-02-18 @ 09:29:10
URL: http://vickkanh.blogg.se/
Postat av: Angelica

GRATTIS ANTON!!!!

2009-02-18 @ 09:53:28
Postat av: vickan

en liten notis till Angel... Anton fyller på fredag! :)

2009-02-18 @ 11:24:16
URL: http://vickkanh.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ojoj, jag blir snurrig på alla födelsedagar. Det är ju någon varje dag denna vecka och nästa vecka...ska komma ihåg lördag!! Hoppas att familjen snart blir fri från alla sjukdomar. Kram!

2009-02-18 @ 20:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0