here we go again..... :(

jahaja... så var datorn paj igen då!
j-vla skitapparat säger jag bara!
juist nu sitter jag vid den stationära datorn på övervåningen( men den är allt som oftast upptagen av min sammanboende..  :)  )
skulle slå på min dator igårkväll när jag kommit hem från jobbet...totally dead! helsvart..... sedan när vi väl fått till strömmen på den, fastän skärmen var helsvart... då gick det helt plötsligt inte att stänga av den!  mycket märkligt....
har just nu suttit & knåpat ihop ett inte alltför argt mail till mediamarkt, och berättat om mitt problem... för jag antar att man måste ha någon sorts garanti på deras reparation som de gjorde på datorn i november?

så nu får man hoppas på det bästa!
inte nog med det... var helt säker på att jag skulle få tårtdekorationerna jag beställt till Antons tårta idag med posten....inte då!!
så nu håller jag tummarna att de skall vara i brevlådan imorrn, annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra för tårta till Anton....
Anton ja.... tänka sig att grabben blir 8 år imorgon-kl:13:53!

idag har jag & Anton vart till madde & gänget & hälsat på, vi fick supergoa semlor av henne!
grabbarna spelade innebandy exakt hela tiden, & jag fick gosa med både gustav & oskar!  :)
Hampus fick stanna hemma med pappa sin han...  inatt fick han feber.... stackarn... men han verkar mkt bättre redan nu! så imorgon är han förhoppningsvis helt frisk.
han brukar ju ha såna här febertoppar lite nu & då...
nä nu ska jag bereda plats för min sambo...
vi hörs imorrn!
kraaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0