kvällsjobb!

japp, ikväll är det jobba för hela slanten!  :)
T ligger fortfarande i feberångor.... men vi är än så länge krya!
efter att jag lämnat barnen imorse for jag & handlade till kalaset & Antons födelsedag!
så nu har jag gjort klart kalaspåsarna som barnen skall få på kalaset på badhuset, åsså har jag gjort ett fint födelsedagkort till Anton, jag ritade en 8:a som jag klippte ut & klistrade & grejade med, det blev rätt fint!
jag har hunnit med en städning oxå!
damsugat,golvtorkat, dammat & lite plickplock!
så nu är jag redo för en dusch innan jobbet!!!

imorrn ska vi nog till Madde & Company och hälsa på!  det var ett tag sedan barnen fick leka med varandra, så det är nog på tiden!

nu ska jag duscha!
kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0