Måndag igen då!

nu är det ny vecka igen....  tycker att tiden flyger fram nu!
snart är det sommar igen, kan ni fatta?  :)
idag ska jag jobba kväll, det gillar jag!
har fått några timmar helt ensam här i huset nu, sedan jag lämnade barnen på skolan.
så som vanligt har jag passat på att städa,städa & städa!
detta gör jag för att slippa städa & greja på när barnen är hemma, så man kan göra skojiga saker med dom oxå istället, MEN de brukar faktiskt få vara med & städa.. de plockat varje kväll iho själva på derasa rum-med lite hjälp av mig...  :)
nu känns det skönt att städningen är avklarad!
snart innan jobbet ska jag ner på staden & fixa presenten till Bettan-som fyller 29 ÅR i morgon!!!
inatt börjar ju bokrean oxå....  :)  men detta året tror jag att jag skippar att fara ner mitt i natta... jobbar morgon på tisdag, och jag börjar komma till åren då jag behöver min nattsömn..  :)
får se om jag kikar ner med Hampus på onsdag när vi är lediga han & jag!
har ju gjort en liten lista på böcker som jag är intresserad utav..får hoppas att åtminstonde några finns kvar då...
nu måste jag in i duscha!!
Ha en bra dag vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0