Mumma för lilla maggen! :)

hallojs!
nu har jag nyss ätit mig en god talrik med mannagrynsgröt!
sägs ju vara skonsamt för maggen att äta gröt... så då fick det bli det, eftersom min mage inte riktigt ännu har hittat tillbaka till sitt rätta jag.... får med jämna mellanrum såna där små hugg i magen till följd av ett lättare illamående... tror att det är för att jag inte har ätit nåt nästan på ett par dygn nu... men med lite gröt i magen ska det nog ordna upp sig!
men den bästa medicinen idag var ju att grabbarna fick vinna innebandycupen, helt klart!!  :)
glömde skriva slutresulatet: Finalmatchen spelades mot Superduktiga , " Super M" den vann våra barn med 4-2.
gruppspelet vann superhjältarna alla matcher utom 1, mot just " Super M"..... säger mkt om hur duktiga barnen är tycker jag!  :)

det mest fantastiska med denna lilla magåkomma som jag haft i ett par dar, är att vågen visar -2,1 kg !  tänka sig...
amazing!

imorrn är det dax för mig att va med Anton på skolan, ska bli sköj! :)
sedan är jag liiiite nervig för " det stora klippet"  :)  men det känns kul, och spännande att få en helt ny frilla! det var många år sedan jag hade kort hår.... men nu känns det som att det är dax igen!  :)  visade Anton & Hampus lite olika frisyrer på hur jag hade tänkt mig..och de tyckte att jag skulle bli " en cool mamma"  med kort hår... hehe... dom är ju för söta! 
nu ska jag lägga mig & låta gröten lägga sig i magen, läsa en god bok" Röd Död " av Peter Gissy, mkt bra bok. trots det hemska namnet.....
Puss & Gonatt!

Kommentarer
Postat av: tomas

sorry för länken, jag har problem med tre av mina tre datorer....;) (en är bara till låns)

2009-02-01 @ 22:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0