Släkt -Mys!

Gokväll vänner!
idag har jag jobbat som en galning... det har vart full speed på jobbet idag!
efter jobbet for vi hela familjen till Nipanrestaurangen för att intaga middag där tillsammans med resten av min härligt underbara familj! mamsen,pappsen, bror,betta & Milo! vi hade en mkt trevlig stund där tillsammans, med mkt god mat( som vanligt åt jag alldeles för mkt.....  )
nu har jag skrivit mkt, ett antal gånger för mkt!  :)

vi for sen en sväng till mor & far, för att pussa Anton extra mycket, eftersom han ville sova där inatt ! så nu är han hos mommo & moffa!
jag klappade oxå hunden Ruff & katten Curry-förmodligen för sista gången.... de lever på övertid stackarna, vi har haft dessa fina djur sedan jag var 18 år..alltså i 16 år... men på måndag klockan 13 ska de till veterinären och få somna in... de har blivit väldigt sjuka både katten & hunden, så detta är det bästa för dom.
men lite sorgset känns det måste jag säga...

sedan ikväll efter Mello-festen , ska jag kolla in ett avsnitt av " Californication" en tv-serie som jag missat, som verkar väldans bra!  har fått låna dvd av Bettan, hon fick den av min bror i födelsedagspresent!
skall bli intressant & se om det är nåt för mig!

nu måste vi ladda upp för mellofest mina vänner!
ikväll håller vi på:  Agnes,Star Pilots & liiiiite på Sarah Dawn Finer...   :)

Kommentarer
Postat av: Fadern

Curry och Ruff mår absolut bäst av det som sker,efter 16-17 år. för övrigt har vi haft en underbar helg med inne och utebandy. bakning av bullar och glasstårta. plus en extra mello fest av Hampus.kul. Pimpling på Onsdag väntas. see you.

2009-03-02 @ 00:30:27
Postat av: dotra

jamenvisst!

Hampus skall ju vara med i lilla melodifestivalen om 2 år! med ÄNNU bättre låtar säger han själv.. :)

Bullarna var ju kanongoda.. :)

Ska fixa en borr jag till pimplingen om du vill , hör av dig om jag ska ordna med grejor!

kramkram!

2009-03-02 @ 06:58:37
URL: http://vickkanh.blogg.se/
Postat av: tomas

hundhimlen och katthimlen kanske inte är fy ska det heller !?

2009-03-02 @ 18:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0