Solig vinterdag!

idag har vi haft en härlig vinterdag må jag säga!
efter lunch for jag & Anton upp på skedom för att hämta hem lilleman... men som vanligt blev vi kvar där ett bra tag..  :)
vi var ute & åkte lite pulka, sedan spelade Anton hockey med min far i nån timma medans jag for & kastade lite återvinningsgrejsimojs, & handlade!
väl tillbaks hos mor & far permanentade jag modern, hon blev så fin så! 
sedan fick vi middag där, tacktack!
sen vart det en snabb sväng förbi hos Milo för att pussas lite med honom... men vi kunde inte stanna nån längre stund, eftersom jag kom på att vi hade glömt en film hemma som skulle lämnas in före kl 18......  gahhh!  så det var bara till att fara hem, hämta filmen, tillbaks till staden & hem igen!
nu håller grabbsen på att sussa, jag ska lägga mig väldigt tidigt idag jag oxå.... vi ska ju upp tiiiiiiidigt på dagis/fritids imorrn!
grabbarna är fortfarande förskylda, så de får bli hemma från handbollsträningen imorrn ....  men skolan tror jag nog att de klarar av, trots förskylning, får se hur de mår imorrn bitti!
nu är det bara 5 dagar kvar tills Anton fyller 8 år!!  stora killen.... tänk att tiden går så himla fort?
man får bara hoppas att det inte blir som med den killen det stod om i tidningen igår... en pojke i england som blivit pappa vid 13 års ålder!  VA !  heeeeelt sjukt om ni frågar mig!
då är jag mer orolig över Hampus.....  hehe... han försökte tvinga grannflickan som är 1 1/2 år äldre , igår att kyssa honom!  de sitter på hans rum & fnissar, så hör jag han säga:  men du MÅSTE kyssa mig ! öhhh.... jag gick in & förklarade för honom att det inte är någon bra ide att TVINGA henne att kyssa honom.,...  :)
då svarar han: men hon gjorde ju det i somras på studsmattan!  hehe...  jaja, de är ju för rara de små liven!

nu är det nattinatti för mig!
puss!  (  inget tvång dock....  )

Kommentarer
Postat av: Leia

Vi hade med en jättefin och solig dag igår, och nu har solen precis tittat fram bakom molnen =)

2009-02-16 @ 11:52:48
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0