besviken & allmänt less...

ush ... idag har det inte vart nån bra dag för mig...
saker som hänt & personer som försöker att trycka ner mig i skorna... nu har jag fått nog av det!
mycket har hänt & jag känner mig fruktansvärt besviken på dessa personer.... när allt jag försökte var att få saker & ting att ordna upp sig.. åsså blir allt sju resor värre!
nu orkar jag inte mera.... så man kan ju bara gratulera de personer som inte gillar mig att, nu har ni fått mig dit ni vill-ner i skorna.
jag blir bara less på allt tjafs som skall nötas & blötas in i minsta detalj....
bli nu inte förvånade om jag inte kommer att skriva så mycket under de kommande dagarna..
för det första mår jag inte så bra, har jobbat med feber idag, åsså är jag bara allmänt trött....
till dom som gillar mig- och tycker att jag är en bra människa vill jag ge mycket kärlek & kramar....

Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan gumman!!!

Jag gillar dig iallafall ska du vet :)

Hoppas att det ordnar sig med alla "dumma" människor.

Kram Madde

2009-01-15 @ 00:38:03
Postat av: anna l

Inte i fasiken ska du ner i nåra skor, du är bra du är bäst, försök att inte bry dej alls.

2009-01-15 @ 13:43:58
Postat av: Angelica

OJOJ, det där lät inte trevligt.Och hoppas att febern försvinner snart! Vi måste ses snart, dey känns som det var en evighet sedan!!

Krya på dig, kram!

2009-01-15 @ 19:40:17
Postat av: Anonym

Du kan kliva upp ur skorna och stå rakryggad för den person du är,du har många,många,många fler vänner som stöttar dej än vad nertryckarna nånsin kommer att få. kram.kram,kram

2009-01-15 @ 23:42:52
Postat av: tomas

Va ??...finns det dom som inte gillar dig ??

.. det förstår jag inte ??



... och sen muckar dom mer så skicka dom till mig och Göran så kanske vi skall giva dom på moppo :)



(om dom inte är för stora och starka ... äh förresten då sparkar vi dom i knävecken)

2009-01-16 @ 02:59:43
URL: http://www.luddeskamera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0