Lyckan över en närvarande familj!

jag vill uttrycka en stor tacksamhet & värme över att vi är så lyckliga över att ha en familj som verkligen bryr sig om barnen & oss!
min mor & far, min bror & hans familj, har vart här hos oss & fikat ikväll, jag bjuppade på semlor!
vi hade en mysig stund tillsammans, då slog det mig att vi i vår familj, verkligen står varandra nära... och det känns så bra!
jag är glad över att veta att våra barn kommer att få en trygg & nära relation & uppväxt tillsammans med dessa människor!
jag älskar er ......  :)

som sagt så har vi smaskat semlor, men inte vilka semlor som helst..... näää vi har smaskat semlebullar med hasselnötsmassa inuti, och en touch av kakao i grädden!  jag tror de vart goda!  jag tog ingen själv förstår ni...  :)
jag hade preparerat dem med laxeringsmedel..... hehe...

Hampus följde med en utav hans flickvänner hem efter dagis....  :)  så när vi slutat kl 16 for vi & hämtade Anton & kompis Robin som hängde på oss hem, sedan bar det iväg till Adelia för att släpa hem Hampus...hehe..... 
jag tycker det är jättekul att Hampus har börjat lite smått att hänga med kompisar/ ta med kompisar hem !  :)
men lite vemodigt oxå....  han börjar ju bli stora killen!  :)

idag passar jag på att gratta min jobbar/ bok-kompis som fyller år idag!  hipp hipp hurra för Gudrun idag!  :)
hoppas att dagen vart till belåtenhet!
nu ska jag se om jag orkar ta mig till sängen för att sussilussa.....  imorrn får jag ju sovmorgon!  kan kliva upp kl 07:00 istället för 05:15...skönt som tusan!
kvällsjobb väntar imorrn!

kolla in min lilla kusins blogg oxå!  Nathalie Näslund, finns i min länklista!
kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0