Mera Utmaningar....


1. Gjorde du något 2008 som du aldrig gjort förut?
Jag körde fyrhjuling för 1:a gången!  :)
Jag började att träna knattarna i innebandy & fotboll!
Säkert har man gjort & sagt massor med saker som man inte kommer på just nu...som man kanske aldrig har gjort .


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Numera har jag uppnåt en ålder, då man är klok nog att strunta i dessa nyårslöften..  ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2008?
Jajamensan, bl.a Madde & Daniel, Emma & Daniel, Maria & Johan,alltid trevligt med bebbar! 

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är....
5. Vilka länder besökte du?
The one and only: Sweden!




6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
efersom jag är pengagalen... så får det bli mera pengar!  :) 


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Alla dagar är viktiga dagar.... de kommer aldrig igen.....



8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag klarade av att klona mig själv.....   :)

9. Största misstaget?
jag gör aldrig något misstag.....   ;)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Alldeles för mycket....

11. Bästa köpet?
Barnens julklapp,Wii spelet, samt fyrhjulingen kanske....
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Skulle väl som vanligt vara mat då!



13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Varje dag är jag så lyckligt lottad över att ha 2 så fantastiska barn!
 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
EMD-Jenny let me love you....spelade sönder öronen i bilen!  :)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
hmm... svår fråga.... eftersom jag halvt som halvt är manodepressiv, så pendlar mitt humör VÄLDIGT mycket....

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat kanske.... eller tyglat mitt humör bättre....

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
haft så många humörsvängningar......

18. Hur tillbringade du julen?
med underbara familia: T , Barnen, mamma & pappa, Jimmy, Betta & Milo!

19. Blev du kär i år?
HAHA!  Offcourse!

20. Hur många one night stands?
Hmmm.... låt mig tänka.... HAHA!  absolut inga!
21. Favoritprogram på TV?
mellofestivalen, lets dance,stjärnor på is,körslaget, ja, all " skräp" som min bror skulle säga..   :)



22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hat är som sagt ett mkt starkt ord- Men det finns personer som jag tycker har uppfört sig som riktiga tokar detta år...
23. Bästa boken du läst i år
Åh herregud....jag som läser så himla mkt!  hmm... kanske Stieg Larsson triologin...



24. Något du önskade dig men inte fick?
Hmm..... inget jag kommer på nu...

25. Årets bästa film?
Ahhh men shjit !  jag ser ju nästan aldrig på film....

26.Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
det vanliga....städa,laga mat,smaska tårta,myste med familjen!



27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nää det tror jag inte

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Som en jobbarkompis till mig uttryckte det så bra:  En övervintrad hippie!
29. Vad fick dig att må bra?
Att ha ett arbete & en underbar familj!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha!  gissa?  ;)

31. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Är inte sådär jättepolitisk utav mig....

32. Vem saknade du?
Ingen särskild.

33. De bästa nya människorna du träffade?
Alla människor som är snälla & trevliga, så får det bli.

34. En värdefull läxa du lärt dig i år?
säkert många.....

35. Citera en sångtext
" Que sera , sera....whatever will be, will be.......  "  

hehe... detta var riktigt kul!
har lyckats fått bort 3 frågor, vet inte riktigt hur jag kopierade... men det var nog inga viktiga frågor, som har med världfreden att göra eller nåt....   :)
den som vill får gärna göra denna enkät om ni så önskar!


Kommentarer
Postat av: camilla

Hej!

JA lite nervös är jag allt.. men nu har jag ju hittat en tjej till från stan som ska gå så då känns det bättre! Jag var också inne på att vänta på sollefteå.. men det ryktas så mycket hit och dit och just nu var budet att det inte bli mer ssk utbildning i sollefteå =(

Man är bara i Luleå 4gg per termin så jag känner tvärtom! Här är man ju nästan alltid hemma! Dom som läser här är ju i sundsvall jätteofta! Sen har medlet legat så högt för att komma in här!

Men gör ett ryck med matten! Då är du ju redo att söka var det än blir =)

Jag ska prata med landstinget idag ang avtal.. gissar väl på att dom inte är lika generös länge som tidigare med tanke på alla jäkla besparingar!

Allt lugnt hos er annars såhär efter jul?

2009-01-09 @ 09:33:02
URL: http://frustolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0