No work today........

nu är klockan 18:00 och jag har alldeles nyss orkat att ta mig ut i köket & försöka få i mig nånting att äta...
dagen började med att jag som vanligt klev upp vid 5 tiden, satt & drack min välling som vanligt till frukost, sedan hände plötsligt nåt med min mage......
jag fick världens värsta magknip & började må så illa, så jag trodde jag skulle spy inne över köksbordet, men som tur va hann jag in på toaletten......
så sittandes inne på toan med telefonen i handen ringde jag jobbet & sa att det inte vore nån bra ide att jobba för mig idag.
efter detta toabesök, som sedan följdes av några till fram till typ några timmar sedan....
nu har jag ont i huvudet så det förslår, men jag känner mig liiiite bättre nu än vad jag gjorde för ett par timmar sedan iallfall, och det är ju ett bra tecken !
börjar att tro att det var igår jag fick nån liten magbassilusk..Antons kompis som vi skjutsade hem igår, hans bror hade blitt sjuk & spytt igår oxå...

nu ska jag bara fortsätta att ligga här i soffan hela kvällen, nu ska snart Thomas fara & hämta killarna uppe på remsle, Anton ringde en kompis Rasmus idag, och de skulle leka tillsammans hemma hos honom, sedan kom Hampus på att han ville leka med Rasmus lillebror, som går i samma grupp som Hampus, så då ringde Hampus Markus!  så det hela slutade med att båda grabbarna for upp till den familjen!  och de skulle äta middag där oxå!
så de har vart där hela dagen!  så de borde vara av-lekta & nöjda!

nu orkar jag inte skriva mer......
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ånej, vaf tråkigt med magsjuka...hört att det är en hel del som åkt på den :o/ hoppas du blir bättre!

2009-01-31 @ 19:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0