rushhour!

så har vi haft det idag nästan!  :)
swish hem efter jobbet-hjälpte T starta volvon med kablarna.... swish till katrin & hämtade hem grabbarna....swish hem igen för att käka middag...swish till staden igen för handbollsträningen..... & swish hem till slut!  :)
nu sitter vi äntilgen hemma & killarna har duschat läääänge varmt, efter träningen!  Anton tyckte att det var himla kul att äntligen ha dragit igång med handbollen igen!
sedan for vi en kort sväng till min personliga bibliotikarie! hehe... en jobbarkompis till mig läser minst sagt lika mkt som mig, så jag brukar ta några repor dit emellanåt & låna lite böcker av henne, åsså lånar hon av mig! mkt behändigt tycker jag!  & väldigt snällt av henne att låna mig böcker!  :)
imorrn slutar jag 12, sedan kl 14 ska hela familia spela bowling!  killarna har tjatat om det länge nu, och när vi äntligen hittar en dag som vi är lediga samtidigt måste man ju passa på!
sedan imorrnkväll tror jag nästan att jag ska börja städa bort julen! 
ikväll/natt spelar småkronorna hockeyfinal mot kanada oxå!  himla synd att den går halv två på natten.... hade vart skoj & se den matchen......
har lovat grabbarna att spela in matchen, så vi får väl kolla den tillsammans imorrn då!  :) men bara om dom vinner.... annars är det ju ingen kul match att kolla.....  :)
nu ska vi snart göra kväll!
kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hallå! Vilken swischdag!! Jo, magen är liten. Men det kunde bero på att den ligger bak mot ryggen, därför det gör ondare också. Hörde kusin din sökt plats hos mamma, vad kul:o) Sov gott!

2009-01-05 @ 21:32:00
Postat av: Anneli Näslund

Jag jobbar natten men hemmavid sitter det 2 hockey tokiga grabbs....Lucas å Sten å väntar på att machen ska börja dom ska kolla hela machen.....Gäsp jag blir bara trött av å tänka mej se machen den tiden på dygnet ,Som du säjer ha den varit tidigare har jag oxå kollat .Kram på dej från fastra

2009-01-05 @ 21:35:48
Postat av: S som i S och K

Har du blivit klonad eller, efter allt rushourande verkar det så, julen varar som vanligt intill påska. så det är ingen brådska. NI kan lugnt se på reprisen av J-HOCKEY VM finalen kl-12.00 i SVT 24. INGEN kommer att neddela dej resultatet innan repisen.( vill du ha ett experttips så vinner SV. för första gången på måååånga år,PGA alla tre V- Norrlänningar som spelar).

2009-01-06 @ 00:31:33
Postat av: vickan-Den Klonade

papps: svar Ja, jag är klonad.

Angel: Okidoki! synd att du ska ha så ont...

fastra: hehe... ja , det var synd att småkronorna förlorade matchen.... mina grabbar kommer att bli sååå sura när de får reda på resultatet!

kram på er!

2009-01-06 @ 06:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0