sanna vänner!

en av mina allra närmaste vänner,sandra, ringde mig idag,och det slog mig när jag pratade med henne, att vi har varit vänner i 28 år ! fattar ni ?  jag älskar min lilla sandra för den hon är, en fantastisk person, en sån som alltid kommer att finnas där när man behöver eller behövs..... så om du läser detta lillpuppan, ska du veta hur mkt du betyder för mig!  :)

ja, vad har vi annars hittat på idag då?
var upp till pappsen, där var oxå Milo & family, alltid lika trevligt mysigt med dessa familjesammankomster!
fick gott fika & surrade litegranna!
sedan stack vi på Thomas match, tyvärr gick det inte lika bra som igår.... förlust med 11-2... men domarna var någon helt annastans heeeela matchen..  :(   inte så bra direkt.... missade en massa bus från det anda laget...
sedan efter matchen stannade vi kvar en stund så grabbarna kunde latja lite med bollen!  :)
kom hem hit vid 19 tiden, då bänkade sig Anton framför tv, det var ju handbolls VM för guds skull!!    :)
korea-sverige- vinst för sverige- wohoooooo!!
så grabbarna somnade nöjda alldeles nyss!

imorrn bitti ska vi upp med tuppen igen......  det lär nog gå bra som vanligt!
imorrnkväll efter Antons handbollsträning ska jag på ett " feel good"  möte hos min granne , hon har affär nere på stan & har bjudit in mig till en VIP kväll med massage & annat skoj!  mamma var oxå bjuden, så hon & jag ska dit!  känns kul!
undra vilka fler som ska dit?
blir intressant....   :)

nu ska jag leta födelsedax presenten till min pappa.....   :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå..tack stortrollet:)jag älskar dig oxå:) puss å kram från lilltrollet

2009-01-20 @ 08:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0