Skepp O hoj!

hallå vänner!
idag har jag & Hampus vart lediga!  :)
efter skjuts på skolan med Anton, åkte vi till bror & Milo på kaffe, vår mor kom oxå förbi på en kopp!  mkt trevligt!
Jag tror mig t.o.m kunna höra Milo säga " Vickan " nu oxå!  :)
vi vart kvar där till efter tio, sen for vi hem & skottade!

efter skolan for jag med Anton, Hampus, Gabriel & Adelia på badhuset, det gick vilt till där ett par timmar kan jag säga....   :)
efter badandet ville Gabbe & Adelia följa med oss hem & äta hos oss, så vi tog med dom hem!
de fick åka tillbaks till deras hus när T for på träningen, alltså nyss! så barnen är nog av-lekta så det räcker för idag....
ikväll har jag hållt på & städa litegranna.... ska fortsätta imorrn.... blääääää!
nu ska jag se om killarna ska sova!
ikväll ska jag kolla på " Made In Sweden "  ett väldans kul program!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0