TGIF !

jojo... så hade vi fredag igen då!  :)
underbart om ni frågar mig....
idag har Anton hängt med en kompis hem efter skolan, så det var bara T, jag & Hampus vid middagsbordet!
lilleman fick välja mat, då blev det grillkorv med blått mos, ni ser ju på bilden så smakfullt det ser ut..   ;)
han åt dock som en häst!  vilket inte hör till vanligheterna med den lille mannen......  :)
idag på jobbet har jag & kattis vart sååå duktiga så, vi har plockat bort julen på jobbet!  fint som tusan blev det må ni tro!
nu har man ledig helg framför sig.... skönt!
ikväll ska vi göra milkshake & kolla på lets dance! 
imorrn blir det nog inget särskilt.... kanske hälsa på Milo m familj en sväng....
söndag bjuder på skrill-åkning förmodligen.... sedan på e.m. ska vi på julgransplundringen på vallaskolan!
nä nu ska jag ta mig lite kaffe, läsa tidningen & sooooooofta!  :)
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0