Utmanad!

4 av mina favoritprogram på tv
Lets Dance
Körslaget
Melodifestivalen
Stjärnor På Is

4 saker jag gjorde igår
Skjutsade Anton till skolan
Spelade Wii med Hampus
Städade som en galning!
åt glass

4 saker jag ser fram emot
Att få uppleva fred överrallt på jorden...
Att få se mina barn växa upp & ha det bra!
Att det ska bli helg....
Att jag ska bli frisk i ryggen.....

4 av mina favoritrestauranger
Pizza Hut
Blå Huset i S-vall (  Kinamat)
Remsle Pizzeria
Stekhuset  i S-vall

4 saker på min önskelista
Jag vill precis som min bror, ha ett Teleskop...
mera pengar.....
ett rum som jag kan ha som ett bibliotek hemma...fyllt av böcker!!
ett Pysselrum härhemma!

Nu utmanar jag dig som vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0