Åh regnet det bara öser ner....

nu börjar det nästan bli för mkt regnande , t.o.m för en regnälskare som mig...
men det är bara & göra det bästa av situationen & hitta på nåt ändå!
idag har vi dock inte gjort så mkt...  jag & Hampus skjutsade Anton till en kompis, sedan for vi upp till brodern & Milo och umgicks med dom några timmar, var bort till pappsen & fikade littegranna oxå!  :)
sedan tyckte jag & Hampus att vi skulle beställa pizza till middag, så det gjore vi!
efter att ha käkat middag var det dax att hämta Anton hos kompis, som vi sedan tog med upp till min mor & far, så då lekte alla kidsen där ett tag medans jag for & klippte mig!
så nu är jag nyklippt igen!  Underbart må jag säga...  hon är för himla bra min frissa!  kommer aldrig klippa mig hos nån annan!   :)
nästa gång jag ska klippa mig, ska hon även färga in lite coola slingor i mitt hår oxå....  vänta bara ... får ni se vad fränt!   :)

Nu är det filmtajm & glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0