Godmorgon världen!

hejhopp!
nu sitter man här, pigg & alert, & ska snart på jobbet...  :)
vart mn nå lurad i förrgårkväll då?  var ju sånt härligt kanonväder på kvällen, så man var ju helt övertygad om att " nu kommer sommaren igen"  .. så vi hade ju så som tänkt att, vi skulle fara på risön eller långsele & bada igår.. eftersom jag var ledig.
Men så kliver vi upp igår morse & tittar ut på ett himla molnigt & ap-regnigt hjälta....
då bestämde vi att fara & bada iallfall... på Paradisbadet i Övik!  :)
en riktigt sån spontan tripp... de är ju oftast de bästa!  :)
och vi hade sååå himla mysigt där... vi kom dit vid 14 tiden & for hem när de stängde...   :)
vi fick en till medresenär i bilen hem från Övik..  MIn älskling lilla Sandra, hade kommit med bussen från Skellefteå, och så skulle hennes mamma hämta henne, men eftersom vi va där redan, var det oss hon hängde med hem istället!  :)  så nu är hon i sollefteå ända tills på söndag!  hoppas att hinna träffa henne nåt..
iallfall så for hon & käkade med oss, de har ju öppnat Burger King i Övik nu!  men det var inte lika gott som på Max.. men det var helt klart godkänt!   :)
de hade lekhus för barnen som grabbarna vart heeeelt tokiga i!  :)
så det lär ju bli fler besök där....   :)
Nu måste jag kamma mig lite innan jag ska iväg på arbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0