Regn.....

....och åter regn... Nu får det gärna sluta regna, det har liksom gjort det några dagar nu, så nu kan vi detta....
Men vi har trotsat regnet, Jag & grabbarna...  När jag hämtat dom hos mor & far, for vi med dom en sväng till Nipan Lekparken, då var det iochförsig uppehåll med regnandet...
väl hemmavid, så har vi gjort smarriga grillspett av både Quorn & fläskfile, som vi ska ha med på festen imorrn, sedan vart jag ju utnämd till lekledare, så jag har letat reda på lite olika lekar+ tillbehör till dessa.....  som vi ska göra imorrn på partajet!
Sedan har vi vart ute på smultronjakt i skogen, Hampus åt & åt !   :)  vi har gått på en skogsprommis neröver mot vår lilla älv här... mkt mysigt, fast det regnade!
Nu sitter killarna & spelar Narnia & Prins Caspian som Anton köpte i Stockholm, det är kul att se att grabbarna kan sitta & samsas & hjälpa varandra i spelet!  :)

Vad har jag annars gjort denna dag då?  inte så mkt.... rensat i lite skåp här i köket, fått lite mera ordning.... som säker om några månader är i samma oreda igen...men just nu är det ju fint ialfall!
Nu ska vi kanske spela nåt brädspel tror jag...
sedan när killarna somnat, ska jag se en film.." 30 days of night" en vampyrfilm...   :)
igårkväll såg jag " love guru"  en gammal film som jag helt missat...men den var hur kul som helst!
imorrn blir det " Borat"  som jag oxå missat...men har hört att han ska vara skoj....   :)   det är ju han som är " Bruno" som släpps snart på bio, den verkar oxå skojsig!

See u babes!
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0