3 pass kvar....

Hej hopp!
nu har jag 3 pass kvar på jobbet, sedan har jag ÄNTLIGEN semester!
idag har Anton sista dagen på fotbollsskolan, de skulle få ha avslutning inne på Risöbadet...  han längatr tills att få bada, men jag tycker nog att det är i kallaste laget..  :)

Imorrn är det midsommarafton!  tänka sig....  :)
vi ska ha sedvanliga midsommarfesten här, vi blir nog runt 15 pers här tror jag....  lagomt, tycker jag!
vi ska ha knytkalas, jag har delat ut arbetsuppgifter till alla inblandade!  :)
det kommer att bli ett härligt buffe-bord!!
ska bli skoj med lite festligheter, fast jag jobbar på lördagen.... men det har inte vart nåt problem förr om åren heller, eftersom jag inte dricker nån alkohol, så ska jag nog kunna masa mig upp i tid till jobbet....   :)
det kommer att sjungas & spelas en hel del här hemma kan jag tänka mig....  Guitar Hero, kanske lite singstar....  hehe.... kanske tar brorsan med sig World Tour med trummor & hela kittet oxå?   :)

Nä nu ska jag masa mig iväg på jobbet.....  ikväll när jag kommer hem ska jag nog börja förbereda litegranna för morgondagen.... ska låta bli att städa iallfall...hehe...  brukar inte vara nån mening med det innan man har fest!  :)

Kram på er alla & hoppas att ni får en fin midsommar!

Kommentarer
Postat av: Fadern

Det där med städningen var inte likt dej !!

Men det var smart tänkt pga. allt spring ut o in det brukar bli. vi synes imorron vid 18 snåret.

kram.

2009-06-18 @ 21:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0