Fredagens checklista!

* vart upp till Bettan & fått Hampus friserad!
* vart med Hampus till kompis Noak
* Haft en kompis till Anton här, Gabbe.
* Dammsugit & Torkat golv in the house...
* rensat äckliga kattlådan...
* städat äckliga toan...
* bakat en kladdkaka...
* bränt en hel plåt med blåbärsmuffins... därför att....
*.....jag scrappade ihop en hel massa födelsedax kort..!
*  klippt gräset, dock endast framsidan+halva baksidan...
* haft fredagsmys med kidsen!
* vart & druckit kaffe med snälla grannen Helena!
* tvättat 2 maskiner med tvätt.... 
* vattnat alla blommor...
..... så nu kan jag dö lycklig!   :)
eller iallfall med rent & fräscht omkring mig!
Näää ush så hemskt.....   nejdå, skämt åsido... jag har haft en riktigt härlig toppendag!
Imorrn blir det eventuellt Junsele Djurpark! yihaaaaaaa!!! 

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Alltså hur hinner du med dig????

2009-06-06 @ 20:05:46
URL: http://artoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0