Härliga solen!

Vilken underbar dag det har varit!  :)
att vakna till ett strålande solsken...underbart!
Först trodde vi att vi skulle fara en sväng på Risön... men det blev inte så, och lika bra var väl det!
För vi har haft en helt fantastisk dag här hemma!
barnen har lekt & badat med grannbarnen... alla har varit glada & nöjda...  T & Jag har rensat lite ogräs, gjort lite fint härhemma på gården.... åsså har jag klippt honom ute i solen!  vilekn härlig frisersalong va? att få sitta & sola samtidigt som man blir friserad!  :)
vid 18 snåret for T på träning & båda grabbarna & grannpojken ville oxå hänga med, så jag blev ensam hemma.... snyft!  :)   hehe... jag passade på att städa ihop lite härhemma... torkade lite golv & så.... så tiden flög iväg & vips var dom hemma igen vid 21 tiden!
sedan dess har vi kollat lite film, myst....  grabbarna somnade vid halv tolv.... tidigt....   :)
det känns iallafall härligt att ha varit utomhus konstant i 9 timmar! 
 
Nu ikväll har jag suttit & trixat med lite foton....  :)  har hittat en jättebra sida för att redigera bilder gratis, Picnik.se.  jätteskojig sida!  man kan sitta hur länge som helst där & leka med bilder!

Imorrn ska vi på en dagsutflykt till S-vall & bl.a hälsa på Thomas mamma. åsså ska killarna få göra det dom tjatat om ...  Drakborgen...  vi har vart där en gång förr, och de vart helt frälsta!  :)

Nu tror jag att det är dax för en liten vickan & sussa!
puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0