Hemmadag!

Idag har vi bara varit på hemmaplan.... skönt det oxå!
Noak kom hit vid 11 tiden, sedan har han & Hampus lekt & badat här hemma i poolen i många timmar!  :)
Vi gjorde ett litet avbrott när vi skjutsade Anton som skulle till morfar & vara med han ..han var sugen att cykla med moffa!  :)
Anton blev kvar där tills 20 tiden innan  han behagade komma hem!  :)
Vid halv fem tiden dök Stefan & Noaks lillebror Loke upp här oxå, så då blev det ännu mera bad för killarna!
jag hade bakat kladdkaka som vi fikade tillsammans på altanen i skuggan..härligt värre!
de blev kvar här nån timma, sedan har vi tagit det lugnt... jag & Hampus har pumpat upp vår båt & testat den i poolen... den läkte inte alls nånstans, så nu ska vi ta med den till badplatsen imorrn, vi ska dit & bada med Noak & Co imorrn igen!
Men jag fick mig ett ofrivilligt dopp i poolen, jag gjorde en klassiker & ramlade ur båten.....  det måste ha varit en syn för gudarna!  :)  Hampus skrattade så han höll på & pinka på sig!
Nu ikväll har vi cyklat lite..men det var så himla myggigt så jag & H vände hem igen!  :)
Nu ska jag lägga killarna, så jag får se klart filmen....  eftersom jag blev chaffis inatt, hann jag aldrig se klart filmen....   :)  men det jag hann  se, var mkt bra iallfall!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0