Midsommarafton!

Så har klockan passerat midnatt & vi har nu Midsommarafton! Hoppas att ni alla får en fin dag/helg!
Ikväll har jag joibbat till 21, sedan for jag hem, åsså har vi vart ute tills bara för nån timma sedan...  :)  barnen somnade vid 23:30.... vi hade så mysigt ute, grejade lite i rabatterna.... cyklade lite... bankade ner stommen till stången i marken-så imorgon  ska den kläs och göras fin tills gästerna kommer!
T skulle egentligen vart med i Resele imorgon , eftersom hans lag har hand om Midsommarfirandet där varje år...  men tur i oturen....  han gjorde sig illa på träningen ikväll, hans fot fick sig en smäll, så han har en lindad svullen ankel nu.....  han kan gå på den & så, men det är ju ingen hit att hjälpa till däruppe i Resele när han har ont....  så vi har turen att få behålla honom här hemma hela dagen!   :)

Som ni ser på mitt tidigare inlägg, så har jag lagt upp en krönika som en bekant fått in i " Stockholm City"  !  hon är verkligen duktig på att skriva!  kolla in på den sidan, så hittar ni fler krönikor som är skrivna utav henne!

Nu ska jag virra vidare på nätet  lite.....  men stoooor kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Glad midsommar önskar vi i granvåg till er uppe i skogen ;-) Hoppas ni få en bra midsommar

kram

2009-06-19 @ 10:06:36
URL: http://artoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0