Nationaldagsfirande!

Hejhopp!
idag tog jag & stoppade in killarna i bilen & drog till Junsele djurpark!  :)
där mötte vi upp Bror m. familj, som oxå letat sig dit för att kolla in djuren med oss!
vi kom dit vid 13 tiden & for inte hem först efter 16:30... det var jätteskoj där hela tiden, barnen träffade på en massa kompisar som oxå var där, så det blev en hel massa bus & lek i den stooora lekparken som de har där!  :)
djuren var verkligen på hugget idag, bl.a vargarna som alltid gömmer sig, var framme vid stängslet allihopa!
till slut sa Anton: mamma, dom tittar på oss som om vi vore mat.....    hmm... ja, det hade han ju rätt i !  :)
sedan klappade grabbarna renarna, oxarna,känguruna, och ville nog helst gärna klappa både lejonen & björnarna....men där sa jag stopp !   :)
det var ju gratis inträde för alla på djurparken idag, och inte nog med det, alla barn fick mjukglass & vi vuxna vart bjudna på kaffe & bullar !   väldigt mysigt var det där må ni tro!
väl hemma i staden igen, for vi till mamma & pappa, där blev vi bjudna på hamburgare, gott gott!
åsså fick vi en jättefin orkide av dom, som jag inneligt hoppas att jag inte tar död på.......  :)
ikväll har vi firat nationaldagen framför tvn & kollat på all underhållning!  grabbarna har suttit & viftat med sina flaggor för fullt!  de var väldigt söta kan jag säga!
imorrn bitti, 10:30, har Hampus träning, får se om han är förskyld , han snorar lite oroväckande just nu..... men annars blir det träning som vanligt!
på kvällen har vi träning med superhjältarna, det är min tur att hålla i träningen då, så jag får se vad jag ska hitta på för övningar till barnen... det lutar nog åt en hel massa spel tror jag....
sedan på måndag har både Anton & Hampus sista matcherna innan sommaruppehållet.... ska bli spännande!
åsså har ju Hampus sin sista dag på dagis oxå....  storkillen!  :)
nu ska jag se om killarna vill gå & lägga sig nångång.......

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilken rolig dag! :D När har Anton och Hampus match imorgon? :)

2009-06-07 @ 12:39:44
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/
Postat av: vickan

Nathalie: Matcherna har grabbarna 18:50, båda två på planerna bredvid varandra.. :) kom gärna & kolla! kramkram!

2009-06-07 @ 17:23:21
URL: http://vickkanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0