Sommar på G ?

Kanhända är sommaren på gång?  ikväll har det ju faktiskt gått att vistas utomhus utan att halvt frysa ihjäl!  :)
fast för mina barn är det inte alls kallt & blåsigt ute...Näääää!   Hampus & kompis Noak har badat!  huvva!   :)
de skulle promt bada i poolen, visst sa jag, känn vad kallt! inte då!  det var sååååå varmt sååååå!   haha!  de var helt galna kan jag säga!
sedan blev det för dom att hoppa in i varma duschen för att få bort den blåa färgen på deras läppar.......   :)
Anton var lika nöjd med dagens strapatser på fotbollsskolan, kul !  han gillar verkligen de pojkarna som tränar dom, det är gifarnas pojklag som är tränare. har ju själv i min ungdoms dagar vart ledare för fotbollsskolan!  det ni !
kan man inte tro när man ser mig nu inte......    :)
annars ikväll har jag & killarna vart uppe hos min mor & far & cyklat litegranna, spelat lite fotboll & haft det mysigt!
imorrn jobbar jag kvällen....  cant say no more.....
Nu ska jag beställa lite foton att klistra in i albumena!
Kraaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0