slut på helgen.... :(

bläää vad helgen har gått fort!
snart är det måndag igen...men gråt icke!  endast 5 dagar kvar tills ledigt igen!  :)
inte för att jag klagar på att jag jobbar mkt... nej då, jag trivs med mitt jobb, men jag är inne i nåt depressions-stim tror jag.... känns mest bara trött & grinig & allmänt jobbig som medmännska.... hade det inte vart för barnen så hade jag lagt mig under täcket i ett par veckor känns det som...  jag vill helst hålla mig hemma & inte vara uppi någon alls..
jag vet att jag är knepig...men jag blir såhär ibland, kortare eller längre perioder.... tur att det är övergångbart..(  hoppas jag..) 
idag har grabbarna vart upp en sväng på remsle till kompisar, sedan har vi vart på innebnadymatcher...det blev en vinst & en förlust... grabbarna var väldigt trötta den andra matchen.... Anton räddade minst 20 bollar! suveränt gjprt av honom!

Nu ligger killarna & hostar ikapp inne i sovrummet...hoppas att det är nån hosta som kommer att gå över snabbt....
är sååå himla less på alla j-vla sjukdomar som härjar loss i full speed denna säsong!

har nyss kollat på ett roligt program-Wipeout-på 5:an. Mkt roligt !  :)
Nu ska jag lägga in tvätten i tumlaren...sen dra täcket över huvudet...........
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0