TGIF!

Yo på er!
idag börjar min helgledighet! tjohoooooooO!
Efter skollämning av Anton imorse for jag & Hampus & storhandlade!  alltid lika kul......   :)
sedan var det hem & leka med lillagrabben-först spelade vi Kubb ute , gick mkt bra, även när det är snö....  :)
sedan gick vi in & spelade en innebandymatch! sedan vart det till att leka affär..... så det har blivit en himla massa lekande kan jag säga.....   :)
Anton slutade 12 idag, så vi hämtade han + Erik, åsså hängde min pappa på oxå!  vi drog en repa på staden, barnen fick ha med sina börsar.... så Anton inhandlade 2 ! nya innebandyklubbor, en vanlig, och en " tricksar" klubba....
Hampus han köpte ett nytt spel till playstation 2- Jungle-Buzz...så nu är de nyshoppade & nöjda!
vi han med en sväng på videoteket oxå, 3 filmer.... " Boog & Elliot 2 ", " High School Musical 3 " & en till mig..." Patrik 1,5 "  ...
nu är de uppe & provar både nya spelet & nya klubban!
jag ska städa litegranna på Hampus rum nu, sedan när T kommer hem har han pizza med sig som vi ska smaska till middag innan vi ska iväg på sista innebndytränningen för säsongen.... känns lite vemodigt.... men nu sedan tar ju fotbollen vid!  :)
ikväll är det dax för finalen av " Lets Dance"  ska bli skoj & kolla på!
hoppas att ni alla får en jättemysig fredagkväll!
puss!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Jungel Buzz har Albin oxå och det är otroligt uppskattat. Kul. Du.. Albin frågade varför Hampus är borta så mycket från dagis. Han tycker de är tråkigt sa han.

Trevlig helg

2009-03-27 @ 19:26:41
URL: http://artoz.blogg.se/
Postat av: Angelica

Patrik 1,5 är jättebra...men tror inte det är någon film för Thomas :o)

2009-03-27 @ 21:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0