Tisdag....

Tjosan hejsan på er!
äntligen har jag ledig dag!!
känns skönt att ha avverkat mina 2 jobbarhelger nu... så härligt att veta att jag har 3 lediga helger framför mig!
nu har jag ledigt idag, sedan 2 kvällar, och dag på fredag...veckan kommer att flyyyyga iväg!  :)
igår när jag slutat jobbet for jag & handlade lite sedan for jag & hälsade på en jobbarkompis som är sjukskriven, köpte med mig lite blomster till henne för att pigga upp henne lite... vi satt & surrade lite, sedan var det dax att hämta barnen & fara hem & greja middag!
jag & grabbarna bakade lite mera av det goda matbrödet, guuud så gott det luktar när man bakar bröd!
sedan for jag & Anton på handbollen, det är så himla kul att vara med på handbollsträningarna & se hur stora framsteg barnen gör alltså!  & tränarna är helt fantastiska med barnen!
sedan är det kul att sitta & surra med de andra mammorna oxå!  :)

idag har jag & Hampus spelat lite brädspel, städat & donat på... nu ska vi strax ut i snöyran en sväng.... är såååå himla less på denna snö nu... skottandet har aldrig någon ände liksom....
sedan är det dax att hämta Anton på skolan, får väl se om det hänger på nån kompis elelr inte!
ikväll  är det innebandyträning på valla oxå! får se om det blir lika många barn som förra gången...   :)

idag kommer dom & hämtar min dator till reparation oxå!  kors i taket!
men de har nån sorts garanti, att man får tillbaks datorn 15 dagar efdter att de hämtat den... & det är ju betydligt bättre än förra gången jag lämnade in den ... då det tog 7 veckor...  jag blir glad bara de fixar ordning den så att den funkar igen! dom jag lämnade den till sist hade ju inte lagat den alls verkade det som!

nu ska jag & lillagrabben ut!
kram på er & ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Madde

hejsan!

vi far till hudik på fredag och kommer hem på tisdag. men nästa vecka kan vi ju försöka ses.

2009-03-10 @ 16:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0