Vinterutflykt!

Hoho på er!
idag slutade jag 13, sköööönt!  nu väntar 3 dagars ledighet( välförtjänt! )
for & hämtade Anton & Noak, sedan for vi hem till Hampus & T som hade packat fikaväskan, sedan drog vi ut på en långpromenad till skogs med en engångsgrill!  :)
väl framme dit vi skulle så grillade vi korv m. bröd & fikade varm choklad!  vi hade jättemysigt!
Hampus & Noak lekte på som vanligt jättebra, de busade rejält med Anton!
sedan efter nån timma gick vi hemöver, då var vi ganska nöjda med vår prommis!

nu idag har jag svabbat alla golv & dammat, det har luktat kattpiss härinne sedan imorse sa T.... blääääää!
det visade sig att det inte var kattpiss nånannanstans än i kattlådan..MEN eftersom det är katt-månaden nu, så stinker det as-äckligt om deras kiss... även när det hamnar i lådan... men nu är lådan nysvabbad & ren & det luktar inte längre!  jag tål inte äckliga lukter...helst inte från katter.... fast jag har 3 st har jag inte vant mig vid att de luktar så här i mars månad...... tur att den är slut snart!  :)

nu ska vi spela lite brädspel innan det är läggdax!  sedan är det dax för mig att kolla på Criminal Minds!
kram på er!

Kommentarer
Postat av: bea

du får ta att kastrera katterna så slipper du lukten!

ser att allt är bra med er, skönt med ledighet!

vi ska, vi ska vi ska komma och hälsa på!

:O

Kram på er

2009-03-26 @ 21:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0