Allergitestad!

Idag har Anton vart på barnmott. för att göra det där pricktestet...det var helt utan någon anmärkning!  tur det !  :)
men guuud så less vi blev både jag & grabbarna... det tog låååång tid, vi hade tid där 15:30...vi var inte hemma först vid 17:30.... så det blev sen middag.

innan dess var vi på staden & inhandlade ett trum-set (  till min brors stora förtjusning..)  till Hampus!
han har tjatat länge om ett trumset nu....  så vi tog hans plånbok & for & kollade om vi kunde hitta nåt... och det gjorde han ju!  :)
så idag har han spelat så det stod härliga till!
Anton han fick köpa sig en ny pilbåge, en riktig värsting-båge !  med 8-års åldersgräns.... det ni.  :)


Annars idag har jag & Hampus, medans Anton var på skolan, bakat litegranna..... en chokladkaka, som jag fått receptet av Angelica, mkt god !
åsså tagit det lugnt....  :)

Nu håller jag på att kolla på semifinalen på melodifestivalen.... skojskoj!  bara 2 bidrag kvar tills det är sveriges tur... spännande!

kramkram!

Kommentarer
Postat av: Angelica

HAHAHAHA, jag dööööör, vad kul profilbild du har skaffat dig :op

2009-05-14 @ 08:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0